wtorek, 10 lipca 2012

Faszerowany filet z indyka

Filet z indyka to wspaniały kawałek mięsa . Można  go piec , gotować ,smażyć , dusić .Oczywiście ja zawsze wybieram to co najbardziej mi smakuje i mało czasu trzeba poświęcić na przygotowanie . Inaczej mówiąc , pieczenie- to jest to.

Przepis który chcę zamieścić , jest dość uniwersalny , ponieważ można go zastosować jako danie główne dodając ziemniaki i surówkę . Można śmiało podać z kanapką .



Składniki
1 filet ( w moim przypadku 1/2 filetu , dla 2 osób)
1/2 kapusty pekińskiej
2 szt szparagów
1 łyżka  bułki tartej
1 cebula
olej do smażenia

Sposób wykonania

Kapustę i cebulę kroję w paski i podsmażam


Do podsmażonej kapusty dodaję bułkę tartą i dokładnie mieszam .  Soli i pieprzu do smaku, ponownie mieszam .













Dorodny filet indyka , No niech będzie - połowa filetu z indyka.















 Filet rozcinam poziomo














Rozbijam go dokładnie  . Nacieram płat mięsa solą i pieprzem















Wykładam farsz z kapusty














Na to szparagi

















Zawijam w rulon . Aby rolada nie rozpadła się spinam brzegi wykałaczkami

Teraz tylko zostaje szybkie podsmażenie rolady z każdej strony i  chop do piekarnika . Na 1/2 godziny i 180 stopni .

3 komentarze:

  1. Dzisiaj próbuje ten przepis . Mam nadzieje że smakuje tak jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałem według Pani przepisu. Wyszło super wszystkim smakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ) Cieszę się że smakowało. Zamieszczam przepisy które smakiem mi odpowiadają. Pozdrawiam :))

      Usuń