niedziela, 19 maja 2013

Kurczak faszerowany fetą

Od dawna myślałam o grillowanym kurczaku z  osławiona fetą. Bardzo ja lubię za jej słony smak i delikatna strukturę. W sobotę zapowiedziało mi się kilka osób i postanowiłam wypróbować to co mi chodziło po głowie od kilku dni.





Składniki na 6 porcji


  • 6 filetów drobiowych
  • 1 opakowanie fety
  • 1 łyżkę świeżej bazylii
  • 1/2  papryki żółtej lub czerwonej

 Na marynatę

  • 2 łyżki oliwy
  • 1/2 łyzeczki pieprzu 
  • 1 łyżeczkę suszonej bazylii
  • 1 łyżeczka octu balsamicznego 

Wykonanie

1 . Robimy marynatę mieszając oliwę ,pieprz,bazylię ,ocet. 

2 . Do marynaty wkładamy umyte i osuszone filety .Odstawiamy   na czas rozpalenia grilla lub dlużej będzie leprzy. 
3 . Do miseczki przekładamy fetę ,wsypujemy pokrojoną bazylie i pokrojoną drobno paprykę.Delikatnie potrząsamy oby składniki wymieszały się.
4 . Filety przekroić na połówki ale nie do końca . 

5 .  Do rozkrojonego filetu nałożyć farszu z fety i złożyć go . Układać na tacce do grillowania .

                                      Podać można  np. z faszerowanym ogórkiem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz