wtorek, 30 lipca 2013

Sałata na upalne dni

Nie wiem jak Wam ale ja w te upalne dni nie mogę jeść . Na samą myśl o czymś ciepłym dreszcz mnie przenika. Dlatego moje posiłki ograniczają sie tylko do sałatek np. takich




Składniki


  • 1 główka sałaty ( tu jest krucha karbowana)
  • 1 pomidor ( może byc więcej rzecz gustu)
  • 1 ogórek 
  • gałązka bazylii 
  • 2-3 gałązki mięty

Dresing

1 łyżeczka musztardy
1 łyżeczka octu winnego
1/2 łyżeczki cukru
1/2 szklanki oleju ( ja korzystam z rzepakowego)
sól i pieprz do smaku

Wykonanie 

Krok 1  Dresing : Do miseczki włożyć musztardę i ocet . Wymieszać. Następnie dodać resztę artykułów i ponownie wymieszać . Doprawić solą i pieprzem.

Krok 2 Umyte warzywa rozdrobnić do miski: sałatę porwać na kawałki niezbyt małe .ogórek pokroić w talarki ,pomidor w talarki lub ćwiartki. Zioła posiekać.

Krok 3 Wymieszać warzywa ,polać dresingiem

                                           -   Smacznego -

7 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie dodatek mięty, zapewne dodaje świeżości tej pysznej sałatce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak,mięta dodaje świeżości i delikatnego chłodu . Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. za te ogórki z pomidorem pójdziesz do piekła, a w zasadzie pójdziemy razem, bo uwielbiam ich połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Weźmiemy ze sobą sałatkę, to i piekło nie będzie nam straszne :-)) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  4. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń