czwartek, 5 września 2013

Skrzydełka w bazyli

Skrzydełka te należą do jednych z moich ulubionych dań. Po pierwsze szybko się je przyrządza , po drugie są smaczne, po trzecie można je zjeść na wczesną  kolację. Człowiek się nie przeje  a do rana wytrzyma.




Składniki  1 porcja


  • 2  skrzydełka  kurczaka
  • sól, pieprz czerwony do smaku
  • 2  łyżki oliwy aromatyzowanej bazylią .

Wykonanie

Krok 1 Skrzydełka umyć ,wysuszyć . Naciąć mięsień wzdłuż kości , tak żeby była widoczna.

Krok 2 Zrobić mieszankę z przypraw i jednej łyżki oliwy . Dokładnie natrzeć skrzydełka. Odstawic do lodówki na  godzinkę może być więcej.

Krok 3 Pozostałą oliwę wlać na patelnie, podgrzać . Na gorącą patelnie położyć  skrzydełka smażyć ok 5 minut z jednej strony 4 minuty z drugiej

                                                                      -SMACZNEGO-




11 komentarzy:

  1. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  5. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wygląda, fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy przepis, apetycznie to wygląda na pewno wypróbuję przepis w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności na talerzy to lubię i moja rodzinka też.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem co będę robiła w niedziele na obiad. Super że trafiłam na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kopiuję do moje cook boxa te wszystkie przepisy, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń