czwartek, 1 maja 2014

Faszerowane jajka - bis

Dzisiaj zrobiłam powtórkę z rozrywki . Czyli jajkowe przekąski , lekkie wspomnienie niedawnych Świąt.

Takie małe coś a przy stole zrobiło się milej i weselej.



Kilka rożnych farszy  tak dla urozmaicenia i dla koloru . Niestety z tym kolorem trochę mi nie wyszło
Myślałam że będą bardziej  żywe . No cóż jak sami wiecie wyobraźnia nie zawsze idzie w parze z rzeczywistością


To cary z chrzanem i odrobiną oliwy i soku z cytryny





 To z awokado . Najbardziej mnie rozczarowały . Myślałam że kolor będzie zielony 

a nie kremowo-zielony.



                        A to z bananem . Leżał biedy banan samotnie , to żeby mu się nie nudziło

      zmiksowałam go razem z żółtkiem dla ostrości dodałam kilka kropel octu balsamicznego,

sól i pieprz 



Na koniec papryka , tu kolor jaki taki . Paprykę mocno upiekłam

przetarłam przez sito , dla gęstości żółtka ugotowane na twardo ,

troszkę podstawowych przypraw i gotowe.

1 komentarz: