piątek, 10 kwietnia 2015

Szynka w galarecie.

 Szynka z pastą jajeczno-chrzanową, to jest właśnie to.

W tym roku poszłam na łatwiznę. W związku z tym moje święta obfitowały w potrawy w łatwizną.

To jedna z nich. 





Składniki

owalne plasterki chudej szynki 
5 jajek ugotowanych na twardo
200g chrzanu drobno utartego
2 pęczki szczypiorku drobno posiekanego
2 łyżki majonezu
sól, pieprz do smaku
1/2 łyżeczki cukru

Wykonanie

- Chrzan odcisnąć z soku. Dodać do obranych jajek. Zmiksować. 
- Dodać szczypiorek, majonez, wymieszać
- Do smaku dodać sol, pieprz i cukier, dokładnie wymieszać.
- Na plaster szynki nałożyć farsz, zwinąć ukośnie. Tak żeby powstał rulon z jednej strony szerszy.
- Zalać galaretą

27 komentarzy:

  1. Świetny przepis, godny wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie na owocowe Crumble!
    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam i czytałam. Zupke tajska muszę koniecznie spróbować. Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Mniam smakowicie wygląda muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Przepis łatwy a smakuje dobrze i dekoruje stół :)) Pozdrawiam

      Usuń
  4. A jak robisz galaretę? Chodzi mi o proporcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Zajrzyj na "Porady Babci" kliknij na JAK TO ZDOBIĆ. Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  5. niesamowity blog, przyjemnie sie go czyta i ogląda !

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego czego sie chciałem dowiedzieć jest na tym blogu dziekuje!



    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się spędza czas na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo tutaj fajnie u Cb na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno tak fajnego bloga nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje. Łatwy do wykonania, warto spróbować.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na imprezową zakąskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ze smacznymi ciekawostkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciągle nowe przepisy, skąd ludzie biorą tyle pomysłów?!

    OdpowiedzUsuń